Przedszkole Miejskie nr 3 w Ozorkowie

Adres:
95-035 Ozorków, ul. Zgierska 15a

Dyrektor:
Małgorzata Rajska

Telefon:
042 710 31 78

WWW:
www.montessorek.pl

Email:
m.rajska@montessorek.pl

Przedszkole Miejskie Nr 3 zapewnia dzieciom możliwość wspólnej zabawy i nauki w warunkach bezpiecznych, przyjaznych i dostosowanych do potrzeb rozwojowych każdego dziecka.

Podstawową jednostką organizacyjną jest oddział obejmujący dzieci w zbliżonym wieku z uwzględnieniem ich potrzeb, zainteresowań, uzdolnień.

Liczba miejsc w przedszkolu wynosi 150, w tym na nowy rok szkolny miejsc 38.

Dzienny czas pracy przedszkola wynosi 10,5 godzin tj. w godzinach od 6:30 do 17.00 w tym 5 bezpłatnych godzin dziennie.

OFERUJEMY:

  • wysoki poziom zajęć prowadzonych z wykorzystaniem aktywnych metod nauczania, dostosowanych do możliwości, zainteresowań i potrzeb dzieci oraz oczekiwań rodziców,
  • elementy Marii Montessori włączamy w nauczanie tradycyjne przygotowując dzieci do nauki w szkole,
  • wykształconą i ambitną kadrę pedagogiczną, wrażliwą na potrzeby każdego dziecka, dbającą o otoczenie w którym ono przebywa,
  • promocję zdrowego stylu życia (zdrowa żywność, wycieczki, spacery, wyjazdy),
  • bezpieczny plac zabaw,
  • bogatą ofertę bezpłatnych zajęć dodatkowych oraz pomoc psychologiczno - pedagogiczną, konsultacje, zajęcia otwarte dla rodziców,
  • organizujemy wycieczki, spotkania z ciekawymi ludźmi, imprezy okolicznościowe zgodne z kalendarzem imprez,
  • zapewniamy przyjazną i serdeczną atmosferę.

Do realizacji powyższych zadań i celów statutowych wykorzystujemy:

  • 8 sal zajęć wraz z niezbędnym wyposażeniem, pomocami dydaktycznymi i materiałem rozwojowym do wykorzystania podczas zajęć edukacyjnych,
  • salę dla psychologa, pedagoga i logopedy, w którym prowadzone są indywidualne zajęcia terapeutyczne,
  • pomieszczenia administracyjne i gospodarcze,
  • zaplecze sanitarne,
  • ogród przedszkolny z placem zabaw.

REALIZUJĄC OGÓLNE ZADANIA PRZEDSZKOLA DĄŻYMY DO TEGO, BY DZIECKO ZANIM STANIE SIĘ ABSOLWENTEM:

  • było przygotowane do nauki w szkole podstawowej;
  • posiadało niezbędną wiedzę, sprawności i umiejętności;
  • osiągnęło dojrzałość emocjonalną i społeczną.

Losy absolwentów nie są nam obojętne. Monitorujemy je na bieżąco współpracując z nauczycielami szkół. Sprawiamy, że adaptacja w szkole przebiega naszym przedszkolakom łagodniej i w lepszej atmosferze.